albertbahn.hu

Magyarország

Címlapon

Régiók részletesen

Vasútvonalak

Állomások, pályaudvarok

Múzeumok

A sínek mentén

80-as számú vasútvonal

Szerencs - Nyíregyháza ág

80-as számú vasútvonal

Miskolc - Szerencs szakasz

H5 Szentendrei HÉV (BKV)

Szentendre – Budapest-Batthyány tér

2-es számú vasútvonal

Budapest – Esztergom

Királyréti Erdei Vasút (760 mm)

Kismaros - Királyrét

25-ös számú vasútvonal

Zalaegerszeg – Őrihodos

Skanzenvasút

Szentendrei Szabadtéri Néprajzi Múzeum

30a számú vasútvonal

Budapest - Székesfehérvár

30-as számú vasútvonal

Székesfehérvár - Gyékényes

Ausztria

Budapest

40a számú vasútvonal

Budapest - Pusztaszabolcs

Felsőtárkányi ÁEV (760 mm)

Felsőtárkány - Stimecz-ház

318 Szob - Nagybörzsöny Erdei Vasút (760 mm)

Márianosztra - Nagyirtáspuszta

utoljára hozzáadott

Az első vonat duplázva jön Nagybörzsönyből. A motorkocsit egy mozdonyvontatta vonat követte, 3 percen belül.Az első vonat duplázva jön Nagybörzsönyből. A motorkocsit egy mozdonyvontatta vonat követte, 3 percen belül.Az első vonat duplázva jön Nagybörzsönyből. A motorkocsit egy mozdonyvontatta vonat követte, 3 percen belül.Az első vonat duplázva jön Nagybörzsönyből. A motorkocsit egy mozdonyvontatta vonat követte, 3 percen belül.Az első vonat duplázva jön Nagybörzsönyből. A motorkocsit egy mozdonyvontatta vonat követte, 3 percen belül.Az első vonat duplázva jön Nagybörzsönyből. A motorkocsit egy mozdonyvontatta vonat követte, 3 percen belül.Nagyjából egy kilométerrel Márianosztra felett ereszkedik le a reggeli első vonat, a 8444 001 pályaszámú, vadonatúj motorkocsi Nagyirtás felől.Nagyjából egy kilométerrel Márianosztra felett ereszkedik le a reggeli első vonat, a 8444 001 pályaszámú, vadonatúj motorkocsi Nagyirtás felől.Nagyjából egy kilométerrel Márianosztra felett ereszkedik le a reggeli első vonat, a 8444 001 pályaszámú, vadonatúj motorkocsi Nagyirtás felől.Nagyjából egy kilométerrel Márianosztra felett ereszkedik le a reggeli első vonat, a 8444 001 pályaszámú, vadonatúj motorkocsi Nagyirtás felől.Nagyjából egy kilométerrel Márianosztra felett ereszkedik le a reggeli első vonat, a 8444 001 pályaszámú, vadonatúj motorkocsi Nagyirtás felől.Nagyjából egy kilométerrel Márianosztra felett ereszkedik le a reggeli első vonat, a 8444 001 pályaszámú, vadonatúj motorkocsi Nagyirtás felől.Nagyjából egy kilométerrel Márianosztra felett ereszkedik le a reggeli első vonat, a 8444 001 pályaszámú, vadonatúj motorkocsi Nagyirtás felől.Nagyjából egy kilométerrel Márianosztra felett ereszkedik le a reggeli első vonat, a 8444 001 pályaszámú, vadonatúj motorkocsi Nagyirtás felől."Járműparádé" Márianosztrán. Míg a 3756-os mozdony a tárolóvágányon várakozik kocsijával, az állomáson a motorkocsi randevúzik a 3737-essel."Járműparádé" Márianosztrán. Míg a 3756-os mozdony a tárolóvágányon várakozik kocsijával, az állomáson a motorkocsi randevúzik a 3737-essel."Járműparádé" Márianosztrán. Míg a 3756-os mozdony a tárolóvágányon várakozik kocsijával, az állomáson a motorkocsi randevúzik a 3737-essel."...Lakik benne béka..."

Vöröshasú unka (Bombina bombina)

Legnézettebb a héten

A belső tér a jellegzetes U-alakú ülésekkelEgymás mellett a két társaság vonatai.Az alacsonypadlós utastér a forgóvázak között kapott helyet, míg a két vezetőállás a forgóvázak fölé került.Esztergom felé tartó Bzmot-vonat (elöl: Bzmot 215) halad át az aquincumi felüljárónPomáz határában, havas töltésen halad a szentendrei HÉVA V43 2256 és az M44 428 egymás mellettNagyjából egy kilométerrel Márianosztra felett ereszkedik le a reggeli első vonat, a 8444 001 pályaszámú, vadonatúj motorkocsi Nagyirtás felől.Már érkezik is a Börzsöny Kisvasút vonata Szob felől.Márianosztra, a "magyar Disentis". Háttérben a bazilika és az egykori pálos kolostor.Az utolsó irányváltásÖreg Hölgy a parkbanA második és harmadik irányváltás közöttEleredt az eső, ideje fedél alá húzódni.Előttem az utódom.
Az egyik kihúzóvágányon egy Ganz-motorvonat alszik.A Vörösmarty téri végállomás oszlopai köztA Vörösmarty téri végállomás oszlopai köztItt látszik, hogy az U-alakú ülés valójában már a forgóváz fölé került, ezzel is megnyújtva az utasteret.Az eredeti egyszárnyú tolóajtókat a 30-as években kétszárnyúakra cserélték.